Hotel of the Stars
In het centrum van Hollywood ligt aan de Franklin Avenue een hotel waarin vroeger filmsterren logeerden, maar dat nu nog slechts op vergane glorie teert. Beroemdheden komen er niet meer, wel dromers uit alle windstreken die een carrière in Hollywood najagen. ("Ik wil mijzelf in Technicolor zien"). Voor de meesten van hen zal de droom altijd een illusie blijven. Met slecht betaalde figurantenrollen in Hollywoodfilms houden zij met moeite het hoofd boven water. Tijdens de opnamen figureerde een aantal van hen in Martin Scorsese's RAGING BULL. HOTEL OF THE STARS gaat over de diepe kloof tussen droom en werkelijkheid, armoede en succes in de Amerikaanse samenleving.