The Killer Inside Me
Vrijen op het kerkhof vond Sondra London nog niet zo vreemd. Maar toen haar vriend John Schaefer vertelde over zijn ‘oncontroleerbare neiging om vrouwen te vermoorden’, brak ze de relatie af. Negen jaar later las ze in de krant dat hij dertig vrouwen had vermoord. Verveeld met haar baantje zocht London hem weer op en hielp hem een boek te schrijven. Daarna werd ze benaderd door een andere seriemoordenaar, die ook een boek ambieerde. Op hem werd ze publiekelijk verliefd.