The Stalker
Bill Kinsleys carrière bij de postdienst verliep voorspoedig, totdat hij bedreigd werd door de door hem ontslagen Tom McIlvane. Maandenlang was de politie machteloos, zonder fysiek bewijs op band of papier. Kinsley overleefde de daaropvolgende massamoord op het postkantoor, waarbij McIlvane zelfmoord pleegde. Daarna werd Kinsley echter beschuldigd van autocratisch leiderschap en nazi-sympathieën. Hij zou McIlvane tot zijn wanhoopsdaad hebben gedreven. De verbitterde Kinsley raakte zijn baan kwijt en voelt zich nog steeds bedreigd.