Missing Boy
De geadopteerde Jonathan heeft nog wat vage herinneringen aan zijn verleden, voordat hij in een Zweeds gezin werd opgenomen. Als vijfjarige jongen woonde hij in een klein Indiaas dorp, waar hij elke dag voedsel bracht naar zijn vader die bij de spoorwegen werkte. Op een dag kon hij de verleiding niet weerstaan om op een van de wagons te springen, waarna hij in slaap viel en pas weer wakker werd in een grote, onbekende stad. Een politieman bracht hem naar een weeshuis, en hij zou zijn familie nooit meer zien. Onder zijn nieuwe naam Jonathan leidt hij nu een comfortabel leven in Zweden, maar op zijn tweeëndertigste besluit hij toch een reis naar zijn vaderland te ondernemen om zijn familie te zoeken. Aan de chaotische Indiase burgerlijke stand heeft Jonathan weinig, zodat hij enkele overoptimistische politierechercheurs inschakelt, die hem helpen zijn identiteit opnieuw te ontdekken.