Miseducation
Hoe loop je naar school als je dagelijks een van de armste delen van Zuid-Afrika moet doorkruisen om naar de les te komen? De twaalfjarige Kelina woont in een township in Kaapstad die beheerst wordt door wapens, drugs en geweld. Welke wereld ziet zij op haar dagelijkse tocht naar school? Deze film maakt onderdeel uit van Why Poverty?, een revolutionair crossmediaal evenement dat in november 2012 plaatsvindt en mensen aan wil moedigen die vraag te stellen. Het evenement, dat wereldwijd wordt ondersteund door zeventig omroepen, heeft tot doel nationaal en internationaal het debat over armoede in de 21e eeuw een nieuwe impuls te geven.