Assent
Assent is een aangrijpende en immersieve documentaire ervaring die zich afspeelt in het virtuele verleden. Mediakunstenaar Oscar Raby voert de kijker via een Oculus Rift bril terug naar het Chili van 1973. Na een korte introductie beland je in de schoenen van Raby's vader, op het moment dat hij getuige werd van een van de vele executies door het militaire regime.