Chickies, Babies and Wannabees
Denise had een loopbaan als advocaat op het oog, of anders als stewardess. Nu is ze zwanger en is het de vraag of ze haar middelbare school wel af zal maken. Melissa droomt over van alles en nog wat, maar vult haar dagen met het verzorgen van haar baby. CHICKIES, BABIES & WANNABEES volgt de twee Antilliaanse tieners tijdens hun - ongeplande - zwangerschap en het eerste jaar met de baby. Melissa zoekt in eerste instantie hulp bij een opvanghuis, maar verlaat dat weer omdat de strikte regels haar niet bevallen. Thuis is er te veel ruzie, en uiteindelijk gaat ze met de baby op zichzelf wonen. De veertienjarige Denise blijft zo goed en zo kwaad als het gaat naar school gaan. De vaders van de baby‘s (de wannabees uit de titel) zijn afwezig, en de grootmoeders hebben het moeilijk met de keuzes van hun dochters. Ook Denise en Melissa zelf concluderen dat je toch maar beter tot je 45ste kan wachten met je kinderwens.