Orgasm Inc.
Documentairemaker Liz Canner, door het bedrijf in de arm genomen om voor proefpersonen een erotische video samen te stellen, raakt geïntrigeerd. Wanneer lijd je precies aan FSD? Is het eigenlijk wel een ziekte? En hoe toevallig is het dat alle debatten omtrent FSD door de farmaceutische industrie zelf gesponsord worden?
Gedurende negen jaar volgt ze de ontwikkelingen binnen de miljoenenbranche en spreekt ze met wetenschappers, psychiaters en pornoconsultants over de eventuele noodzaak van een medicijn. Ondertussen maakt ze met een gezonde dosis nieuwsgierigheid uitstapjes om de seksuele problemen van vrouwen in kaart te brengen. Zo bezoekt ze het vibratormuseum Good Vibrations, volgt ze een vrouw die vrijwillig een orgasmatron (een massageapparaat) uittest omdat het haar nog nooit gelukt is tijdens seks klaar te komen en ontmoet ze Leonore Tiefer, voorzitter van A New View Campaign, dat betoogt dat de seksuele problemen van vrouwen veel complexer zijn dan de industrie hen wil laten geloven.