The Ten-Year Lunch: Wit and Legend of the Algonquin Round Table.
'The Ten-Year Lunch' roemt de legendarische intellectuelen die gedurende de jaren twintig regelmatig lunchten in het New Yorkse Algonquin Hotel. De harde kern van deze ronde-tafel groep bestond onder andere uit de schrijfster Dorothy Parker, acteur-schrijver Robert Benchley, columnist en sociaal hervormer Heywood Broun en de toneelschrijvers Robert Sherwood en Mary Connelly. De film stelt hen voor als jong, hoopvol, uitgesproken en ergerlijk. Ergerlijk temeer, daar ze wisten dat ze elkaar in de krant van de volgende dag zouden citeren. Individueel bereikten ze allemaal het succes waarnaar ze streefden en gezamenlijk veranderden ze het gezicht van de Amerikaanse humor.